Petua Kurus: Rahsia Menawan dan Sihat untuk Gadis dan Wanita Malaysia

Petua Kurus: Rahsia Menawan dan Sihat untuk Gadis dan Wanita Malaysia

Petua Kurus Rahsia Menawan dan Sihat untuk Gadis dan Wanita Malaysia


Semua orang sudah mendengarnya. Nasihat nenek anda atau cadangan jiran anda tentang bagaimana anda boleh kurus dengan cepat dan mudah. Petua kurus adalah sejajar dengan orang yang ingin mengurangkan berat badan (tidak tanpa sebab). Sekarang, giliran saya untuk menyebarkan... er, kebijaksanaan.


Biar saya beritahu anda seperti orang lain yang memberikan petua kurus: dengarlah saya, saya tahu. Saya kurus. Pertama, jika anda mahu mendengar petua kurus sesiapa, jika mereka agak gemuk - atau lebih teruk lagi, kelihatan seolah-olah cuba menyeludupkan seorang kanak-kanak ke dalam seluar mereka, elakkan nasihat mereka, kecuali jika mereka telah mengaku bahawa mereka tidak pernah mencuba "diet nektar" atau "tarian yack air Mongolia" sendiri. Mungkin ada harapan.

Petua Kurus Rahsia Menawan dan Sihat Bagi Gadis dan Wanita Malaysia


Yang perlu anda ingat tentang petua kurus (sebenarnya ada kira-kira lima puluh " perkara" untuk diingat) adalah bahawa badan dan motivasi setiap orang berbeza. Jadi, petua kurus apa pun yang berkesan untuk Mandy di Moon Street, mungkin tidak berkesan untuk Simon di Schuster Avenue. Mungkin "Mandy" hanya berusia tujuh belas tahun dan Simon berusia tujuh puluh tahun. Atau Simon mungkin telah menjalani pembedahan buah pinggang dua tahun sebelum itu. Atau mungkin Mandy hanya dianugerahkan dengan genetik yang hebat.


Oke, berikut adalah beberapa petua kurus peribadi saya, untuk ditambahkan ke dalam bilik kotor "mungkin" dan "boleh jadi". Saya harus mengatakan bahawa ini sama sekali bukan sesuatu yang asli, tetapi semuanya benar (sama seperti petua kurus Aunt Judy).


Pertama, minum banyak air. Berliter liter air. Ini tidak hanya membuat anda konsisten (yang benar-benar membantu memotong lemak sedikit), tetapi meningkatkan metabolisme anda, yang sangat penting. Selanjutnya, dengan minum air (lebih dari 8 gelas tinggi sehari, demi Tuhan!), anda membantu menangkis rasa lapar dengan memenuhi perut anda dan juga dengan memberi tahu bahagian minda anda yang terus-menerus berteriak "Makaaaaan akuuu!" bahawa anda telah makan dan sihat.

Petua Kurus Rahsia Menawan dan Sihat Kepada Gadis dan Wanita Malaysia

Kedua, ada sedikit nasihat yang ibu saya berikan kepada saya ketika saya masih kecil: "Bina kebiasaan baik sekarang, nak, supaya kamu tidak menjadi gemuk seperti saya." Saya mengikuti nasihatnya, dan walaupun saya masih kesulitan untuk merapatkan lengan saya di sekeliling ibu untuk memeluknya, saya masih kurus hari ini seperti dulu. Kemungkinan besar, anda tidak membaca ini ketika masih kanak-kanak, tetapi ingatlah, jika anda memperlakukan hari ini sebagai hari semasa kanak-kanak anda, dan mula menjalani impian dan mencapai matlamat anda, anda juga akan kurus, tidak lama lagi. Itulah tip saya untuk hari ini.

Terbaru Lebih lama

نموذج الاتصال